منتدى الولاء

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الولاء
منتدى الولاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» نصائح للمحافظة على الشعر
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1السبت 30 يونيو 2012, 1:31 am من طرف Almassy

» اقوال انيس منصور فى المراه
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الأربعاء 27 يونيو 2012, 6:50 pm من طرف Almassy

» نكت مصريه اصيله
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الخميس 09 فبراير 2012, 4:48 pm من طرف Almassy

» جامده جدا وجربوا
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الأربعاء 11 يناير 2012, 5:20 pm من طرف Almassy

» رسالة حب صغيرة
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الإثنين 07 نوفمبر 2011, 8:36 pm من طرف Almassy

» الأوائل فى مسابقة كأس العالم
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:52 pm من طرف Almassy

» كأس العالم
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:51 pm من طرف Almassy

» الفيـــــــــــــــــــــــــفا
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:48 pm من طرف Almassy

» دول وعواصم وعملات
نهايتى فى هذا المنتدى Icon_minitime1الثلاثاء 05 أبريل 2011, 7:45 pm من طرف Almassy

نهايتى فى هذا المنتدى

نهايتى فى هذا المنتدى Empty نهايتى فى هذا المنتدى

مُساهمة من طرف ???? الأحد 23 مايو 2010, 1:07 am

حكايتى فى المنتدى انا فى الاول كنت داخل المنتدى ده علشان منتدى صاحبى المدير وانا بفتخر واتشرف انه صاحبى وعلشان المنتدى يقف على رجليه وبعدين حبيت ابقى فعال فى المنتدى وبعد كده حاولت اعرف ناس من المنتدى ولكن كل محاولاتى فشلت بس مش عارف السبب هو ممكن طريقتى فى التعارف او انا مش مرغوب فيه مهما كانت الاسباب انا مابحبش افرض نفسى على حد وانا سعيد لانى شاركت فى المنتدى ده بجد وشكرا ليكم كلكم وانا مش هشارك او اساهم فى المنتدى تانى والاسباب مش مجهوله واكيد المدير هيعزرنى وانا اسف سيدى المدير وانا عمرى مااهتميت بمنتدى كده مع كل تمنياتى ليكم بالنجاح والتواصل بين افراد هذا المنتدى مع السلامه لاجل غير مسمى
[i][b]الماجيك[/b][/i]

????
زائر

نهايتى فى هذا المنتدى Empty رد: نهايتى فى هذا المنتدى

مُساهمة من طرف ???? الأحد 23 مايو 2010, 4:48 am

انا مش هعرف ابعد عن المنتدى بس انا هتابع بس واشوف مساهماتكم واتمنى الابداع للجميع

????
زائر

مُساهمة من طرف ???? الأحد 23 مايو 2010, 9:42 am

[quote:5a30="الماجيك"]انا مش هعرف ابعد عن المنتدى بس انا هتابع بس واشوف مساهماتكم واتمنى الابداع للجميع[/quote]
عموما ده بيتك فى اى وقت واحنا مش حابين نخسرك وانت حد بجد مميز فى المنتدى ويمكن سبب الفشل كان اختيارك للوقت مش اكتر عموما نتمنى انك تراجع نفسك فى القرار ده واحنا اكبر من كده بكتير ولا ايه؟؟؟

????
زائر

مُساهمة من طرف ???? الأحد 23 مايو 2010, 10:21 pm

يكفينى انك مهمتة امشى او لا وشكرا وانا معرفش ابعد اصلا عن المنتدى وشكرا مره تانى لاهتمامك

????
زائر